Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat
Jak vybrat seriózní agenturu, spolehlivé zaměstnance a na co si dát pozor
Od konce roku 2017 je klíčové znát všechny novelizované pracovněprávní předpisy, které souvisejí s agenturním zaměstnáváním. Zvýšila se totiž odpovědnost nejen ze strany agentur práce, ale zejména zaměstnavatelů, které využívají jejich služby. Ať už vám chybí stálí zaměstnanci dlouhodobě, nebo jen potřebujete jednorázově vypomoci při velké zakázce či sezónních pracích, přijďte na příkladech z praxe zjistit, jaké jsou příslušné zákony a jak si z nabídky agentur správně vybrat.
HR manažerům a personalistům
náborářům
ředitelům a majitelům firem
Platná legislativa
Specifika využití agenturních zaměstnanců
Povinnosti všech zúčastněných stran
osvědčené postupy při najímání agenturních zaměstnanců
všeobecný přehled o platné legislativě pro oblast agenturního zaměstnávání
identifikaci rizik při výběru agentury práce a jak si ověřit její serióznost
srovnání, jaká je odpovědnost za pracovní podmínky agenturních a stálých zaměstnanců
seznámení s výhodami i úskalími agenturního zaměstnávání na příkladech z praxe
přehled práv a povinností při využití agenturních pracovníků
tipy, na co si dát pozor při uzavírání smluv a jak předcházet sporům se zaměstnanci i postihům ze strany úřadů
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.