Zobrazit vše

7 nejužitečnějších principů v praxi manažera - Na co musí myslet úspěšný manažer?

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
Kód kurzu
KT21020379
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

7 faktorů, které rozhodnou, zda uspějete v roli manažera
Máte přehled o tom, kdo má za co odpovědnost? Víte, komu můžete důvěřovat a na koho můžete delegovat významnější úkoly? Poskytujete autonomii lidem, kteří ví, co dělají, nebo jim v práci překážíte? Kurz vám představí základní aspekty práce manažera, v nichž můžete buď vyniknout, nebo vybuchnout.

Komu je kurz určen

  • manažerům, kteří chtějí posunout hranice svého řízení a kteří se chtějí dále zdokonalovat

Obsah kurzu

Odpovědnost

  • situace, kdy si manažer s jednotlivci či týmem vyjasňuje očekávání
  • zpětná vazba jinak

Důvěra

  • šest stupňů delegování
  • kolega či podřízený, který si důvěru skutečně nezaslouží

Autonomie

  • manažer, který druhým komplikuje cestu ke splnění úkolu
  • koučování v praxi

Vůle

  • model „cibule“
  • řízení, které lidé chtějí

Srozumitelnost

  • pět osudových šumů v manažerské komunikaci
  • komunikace končí, až když se dostavil výsledek

Důslednost

  • nebojte se být důslední
  • komunikace Vašeho nového odhodlání být důsledná

Vize

  • důsledky chybějící vize
  • předání Vaší vize podřízeným 

Cíle

  • objevíte jednoduché principy, jak vylepšit vaši komunikaci s lidmi
  • zjistíte, jak posílit vlastní důvěryhodnost, srozumitelnost, důslednost i autoritu
  • dozvíte se, jak lze v praxi převést člověka z režimu „musím“ do stavu „chci“
  • uvedené principy manažerské komunikace si vyzkoušíte v modelových situacích

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi