Zobrazit vše

7 nejčastějších chyb ve vedení lidí - Vyvarujte se typických manažerských chyb

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
Kód kurzu
KT21020335
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby.
Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z  důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik.
Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!

Komu je kurz určen

  • manažerům, kteří se připravují na náročnější pozici s více podřízenými
  • manažerům, kteří se chtějí zdokonalit ve svém řízení
  • manažerům, kteří teprve nedávno začali na manažerské pozici 

Obsah kurzu

1. (Nevhodné) styly vedení

  • styly vedení podle situace
  • jak zvolit ten správný styl

2. (Špatné) zadávání úkolů

  • za chyb, které děláte
  • jak správně zadat úkol

3. (Neefektivní) zpětná vazba

  • špatná forma, nesprávný čas a nevhodné místo
  • jak na zpětnou vazbu

4. (Destruktivní) kritika

  • co dělat místo výlevu emocí, kartáči podřízenému
  • jak na konstruktivní kritiku

5. (Nevyužitá) pochvala

  • za co odměnit, za co pochválit
  • jak správně sdělit pochvalu

6. (Nízké) využití potenciálu lidí

  • k čemu se může hodit koučovací přístup
  • jak ho využít pro vedení a rozvoj lidí

7. (Nezvládnutá) motivace podřízených

  • co všechno může fungovat jako motivace
  • jak zjistit, co koho motivuje

Cíle

  • seznámíte se s nejtypičtějšími problémy spojenými s vedením lidí
  • zjistíte, jak se vyvarovat obvyklých manažerských chyb
  • získáte užitečné tipy, jak tyto situace zvládat lépe

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi