Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat
Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby.
Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik.
Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!
1. (Nevhodné) styly vedení
2. (Špatné) zadávání úkolů
3. (Neefektivní) zpětná vazba
4. (Destruktivní) kritika
5. (Nevyužitá) pochvala
6. (Nízké) využití potenciálu lidí
7. (Nezvládnutá) motivace podřízených
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.