Zobrazit vše
Novinka

7 nejčastějších chyb ve vedení lidí - Vyvarujte se typických manažerských chyb

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020335
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
9. 4. 2024 07:00 - 14:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020335-0013
Cena bez DPH
7 990 Kč

Popis kurzu

Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby.
Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z  důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik.
Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!

Komu je kurz určen

  • manažerům, kteří se připravují na náročnější pozici s více podřízenými
  • manažerům, kteří se chtějí zdokonalit ve svém řízení
  • manažerům, kteří teprve nedávno začali na manažerské pozici 

Obsah kurzu

1. (Nevhodné) styly vedení

  • styly vedení podle situace
  • jak zvolit ten správný styl

2. (Špatné) zadávání úkolů

  • za chyb, které děláte
  • jak správně zadat úkol

3. (Neefektivní) zpětná vazba

  • špatná forma, nesprávný čas a nevhodné místo
  • jak na zpětnou vazbu

4. (Destruktivní) kritika

  • co dělat místo výlevu emocí, kartáči podřízenému
  • jak na konstruktivní kritiku

5. (Nevyužitá) pochvala

  • za co odměnit, za co pochválit
  • jak správně sdělit pochvalu

6. (Nízké) využití potenciálu lidí

  • k čemu se může hodit koučovací přístup
  • jak ho využít pro vedení a rozvoj lidí

7. (Nezvládnutá) motivace podřízených

  • co všechno může fungovat jako motivace
  • jak zjistit, co koho motivuje

Cíle

  • seznámíte se s nejtypičtějšími problémy spojenými s vedením lidí
  • zjistíte, jak se vyvarovat obvyklých manažerských chyb
  • získáte užitečné tipy, jak tyto situace zvládat lépe

Lektoři

Jiří Nejedlý
Jiří Nejedlý

Během dvaceti let praxe na manažerských a obchodních pozicích v českých i mezinárodních firmách bylo mojí pracovní náplní vedení pracovního a obchodního týmu, vyjednávání smluvních podmínek, získávání nových klientů a péče o ty stávající. Po dobu čtrnácti let jsem rozvíjel manažery a obchodní týmy společností Papirius a Office DEPOT. Na pozici Senior Sales Trainer a Training Development Manager jsem byl odpovědný za trénink a individuální koučink firemního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn. Jako trenér se specializuji na trénink pro firemní klientelu v oblastech: budování a vedení obchodního a pracovního týmu, vedení lidí při změnách, argumentace a vyjednávání v manažerské práci, prezentační dovednosti pro manažery, obchodní a společenská etiketa, prodejní dovednosti, obchodní vyjednávání, umění přesvědčit zákazníka, prodej po telefonu, vymáhání pohledávek. V posledních 12 měsících jsem působil ve společnostech: ČEZ, Siemens, Mercedes Benz, Provident Financial, Česká zbrojovka a dalších. Využívám metody aktivního tréninku, které jsou založeny zejména na praktických zkušenostech a vědomostech. Do těchto metod patří hraní rolí, případové studie z praxe, modelové situace nebo aktivizační hry, s nimiž dosáhnu vašeho kontinuálního aktivního zapojení během celého školení. Moje tréninky jsou založeny na intenzivním prožitku a vyvedení z komfortní zóny.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 16. 12. 2021
Psychická odolnost – jak se psychicky otužit

„Vzchop se! Vykašli se na to. Když nejde o život, jde o nic. Uvidíš, to se vyřeší, za chvíli to bude dobré. Vzpomeň si, na tu paní, o které si nedávno četla ve zprávách, ta to měla fakt těžké. Hlavně se usmívej.“ Podobné věty si často říkáme nebo slýcháme od druhých, když prožíváme nějakou situaci, která je pro nás obtížná. A těch život přináší docela dost, ať už se jedná o rozchod s partnerem, nemoc, odmítnutí atd.. Jak se psychicky otužit a situace zvládnout co nejlépe?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 16. 12. 2021
Psychická odolnost – jak se psychicky otužit

„Vzchop se! Vykašli se na to. Když nejde o život, jde o nic. Uvidíš, to se vyřeší, za chvíli to bude dobré. Vzpomeň si, na tu paní, o které si nedávno četla ve zprávách, ta to měla fakt těžké. Hlavně se usmívej.“ Podobné věty si často říkáme nebo slýcháme od druhých, když prožíváme nějakou situaci, která je pro nás obtížná. A těch život přináší docela dost, ať už se jedná o rozchod s partnerem, nemoc, odmítnutí atd.. Jak se psychicky otužit a situace zvládnout co nejlépe?

Proč s námi