Komu je kurz určen
Majitelům a manažerům firem, které nechtějí ve svém růstu spoléhat jen na výsledky marketingových kampaní.
Obsah kurzu
Blok 1: Úvod do principů CX
Proč byste se ve firmě měli CX zabývat, co vám to přinese a jak to v jádru funguje.
- principy
- dopady CX na byznys
- stav CX v ČR
- CX framework
➡ inventura stavu poznání zákazníka do příště (úkol do dalšího bloku)
Blok 2: Mapování zákaznické cesty
Jak využit existující zpětnou vazbu a data o chování zákazníků
- sběr a vyhodnocení zpětné vazby
- data (digitální, zákaznická, tržní)
- využití AI modelů
➡ prototyp mapy zákaznické cesty - interaktivní workshop nad fiktivním projektem (nebo účastnickým, záleží zda bude někdo ochoten, spíš si myslím, že ne)
Blok 3: Zákaznický výzkum
Jak se zákazníkům dostat "pod kůži" a zjistit proč se chovají tak, jak se chovají
- dotazníky
- callbacky
- hloubkové rozhovory
- testování
- mystery shopping
- komerční panely
- ...
➡ konkrétní zadání na menší výzkum do dalšího bloku pro ozkoušení si principů
Blok 4: Design a vyhodnocení změn
Jak data a výzkum využít do praxe. S měřitelným výsledkem
- design změn
- dlouhodobá práce s mapou zákaznické cesty
- prioritizace
- vyhodnocování
- řízení CX v day2day praxi