Popis kurzu
Dynamics 365 Finance Vám pomůže: Automatizovat a modernizovat Vaše globální finanční operace. Monitorovat výkon v reálném čase, předpovídat budoucí výsledky a přijímat rozhodnutí na základě dat, která podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční obtížnost a riziko.
Dynamics 365 Supply Chain Management Vám pomůže: Transformovat vaše operace výroby a dodavatelského řetězce. Využijte prediktivní pohledy a inteligenci z AI a internetu věcí (IoT) při plánování, výrobě, zásobování, skladování a řízení dopravy. Maximalizujte provozní efektivitu, kvalitu produktu a ziskovost. Inovujte pomocí inteligentních výrobních operací, modernizujte správu skladů, optimalizujte výrobní výkon, maximalizujte životnost svých aktiv a automatizujte a zefektivněte svůj dodavatelský řetězec.
V tomto modulu se zaměříme na základní funkce pro Dynamics 365 Finance aplikace, které jsou nejvíce využívány koncovými uživateli a konzultanty.
Komu je kurz určen
Konzultantům Dynamics 365 for Finance and Operations, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Konzultant implementuje řešení využívající možnosti mimo krabici, rozšiřitelnost bez použití kódu, integraci aplikací a služeb.
Materiály
Materiály jsou v elektronické podobě.
Cíle
Po absolvování tohoto kurzu budou studenti schopni:
- Orientovat a efektivně využívat vyhledávání, filtrování a dotazy
- Používat provozní pracovní prostory
- Práce se správou obchodních dokumentů
- Práce se šablonami záznamů
- Integrovat Power BI s aplikacemi Dynamics 365 Finance and Operations
- Přizpůsobit pracovní prostory
- Určit, kdy použít Power Platform v aplikaci Dynamics 365 Finance and Operations.
- Aplikovat role zabezpečení na uživatele
- Spouštět a analyzovat bezpečnostní zprávy
- Vytvořit a použít pracovní postup ke schválení
- Práce s hierarchií organizace a jejími účely.
- Použít funkci přizpůsobení
- Použít pracovní prostor pro správu dat
- Vytvářet a používat šablony entit
- Zkopírovat konfigurační data mezi právnickými osobami
- Importu a exportu dat a správy dat pomocí integrace Office
- Používat nástroj pro automatizaci regresní sady (RSAT)
- Vytvářet uživatelské akceptační testy (UAT) a testovací plány
- Vytvářet a pracovat s Business Process Modeler (BPM)
- Vědět, jak používat vyhledávání problémů