Zobrazit vše

Emailová korespondence

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU22010014
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Obsah kurzu

Na workshopu se naučíte:
  • vystihnout předmět e-mailu,
  • správně oslovovat v e-mailech,
  • psát srozumitelné a výstižné e-maily,
  • volit ta správná slova a slovní spojení,
  • vyhýbat se nejčastějším chybám,
  • rozeznat formální a neformální e-mail,
  • užívat vhodná nevětná rozloučení,
  • typografickou úpravu textu.
Součástí bude samozřejmě oblíbený diktát (anonymní) a jiná zábavná cvičení, ale nebojte, zkoušet vás před tabulí nebudeme.

Cíle

Pokud stále váháte, zda se máte přihlásit, máme tu pro vás malý kvíz.
  • Často váháte, co napsat do předmětu e-mailu?
  • Oslovujete adresáta v e-mailu „Dobrý den“?
  • Není vám jasné, kde přesně se rozdělují v e-mailu odstavce?
  • Máte problém s vystižením hlavní myšlenky svého e-mailu?
  • Všimli jste si, že sem tam necháte v textu hrubku či překlep?
  • Chcete psát e-maily na profesionální úrovni?
Pokud jste alespoň na jednu otázku odpověděli ano, tak právě pro vás je toto školení vhodné.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi