Pokud o něj máte zájem, zkuste nás kontaktovat
Byznys je především o penězích. Naučte se vyhodnocovat ekonomickou výhodnost projektů předtím, než se do nich vůbec pustíte
Investiční controlling je královskou disciplínou podnikového controllingu. Podmínkou pro jeho správné využití je znalost pojmů a souvislostí z oblasti nákladového a finančního controllingu. Proto si v úvodní části kurzu zopakujeme klíčové souvislosti mezi výsledovkou, rozvahou a cash-flow. Zaměříme se i na členění nákladů a následnou finanční analýzu projektů. V hlavní části kurzu si podrobně probereme různé typy projektů a metody, které se pro analýzu návratnosti investičních projektů hodí. Od metod pro vyhodnocování investic do koupě strojů až po metody vyhodnocování investic do koupě podniku.
Podnik, controlling a projektové řízení
Základní finanční pojmy pro projektové řízení
Projektové řízení a nákladový controlling
Finanční analýza projektů
Investiční projekty a jejich hodnocení
Projektové řízení a strategický controlling
Závěr – prodiskutování konkrétních projektů z praxe účastníků
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.