Zobrazit vše

7 nejobtížnějších situací manažera - Řešení s nadhledem a rozmyslem

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
Kód kurzu
KT21020380
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

I ten nejsložitější problém má své řešení. Pojďme ho najít! 

V kurzu vás naučíme řešit obtížné manažerské situace, které vyplývají z náročnosti vedoucí pozice. Společně provedeme rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Získejte sebedůvěru v manažerské roli a zlepšete své manažerské dovednosti.

 

Komu je kurz určen

  • manažerům, kteří chtějí lépe rozvíjet své manažerské dovednosti
  • manažerům, kteří se dostávají do obtížných situací a chtějí vědět, jak jim účinně předcházet

Obsah kurzu

Zvládání protichůdných očekávání

  • Komunikační šumy – proč nám druhý nerozumí
  • Rozdílné požadavky kolegů, šéfa a podřízených
Manažer ve víru změn
  • Umění empatie – klíč k ovládání taktu
  • Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
Konflikty se spolupracovníky
  • Řešení konfliktních situací
  • Přijímání a podávání kritiky
Vedení v období, kdy se firmě nedaří
  • Analýza s chladnou hlavou
  • Nepříjemné situace, které musím zvládnout – trénink
Prosazení svých projektů a prodej výsledků
  • Využití asertivních technik
  • Dokázat přiměřeně říci „ne“
Obrana proti vlastním zlozvykům
  • Způsoby zvládání stresu po náročné situaci
  • Umění odpočívat
Vaše osobní nejobtížnější situace
  • Problém, který aktuálně řešíte
  • Aktivní trénink – modelové situace

Cíle

  • zdokonalíte se v řešení situací, které pro vás nejsou snadné
  • intenzivně zapracujete na rozvoji svých manažerských dovedností
  • prodiskutujete vaše obtížné situace a poznáte názor kolegů i odborníka

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi