Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat
I ten nejsložitější problém má své řešení. Pojďme ho najít!
V kurzu vás naučíme řešit obtížné manažerské situace, které vyplývají z náročnosti vedoucí pozice. Společně provedeme rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Získejte sebedůvěru v manažerské roli a zlepšete své manažerské dovednosti.
Zvládání protichůdných očekávání
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?