I ten nejsložitější problém má své řešení. Pojďme ho najít!
V kurzu vás naučíme řešit obtížné manažerské situace, které vyplývají z náročnosti vedoucí pozice. Společně provedeme rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Získejte sebedůvěru v manažerské roli a zlepšete své manažerské dovednosti.
Zvládání protichůdných očekávání
Od devadesátých let působím jako lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuji na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti. Své kurzy se snažím vést především prakticky, využívám celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o hry, energetická cvičení, případové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů atd. Mám za sebou mnoho let zkušeností s vedením otevřených seminářů pro veřejnost i firemních školení vytvořených klientům přímo na míru.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.